Copywriting

Consumenten en investeerders weten wat ze willen. Ze zoeken zelf informatie. Vergelijken en beslissen.

Online vindt iedereen meteen honderden prijsvergelijkingen en reviews.

Waarom moeten ze kiezen voor U ?

Omdat jij de beste kwaliteit , prijs , service biedt uiteraard ! Was het maar zo eenvoudig.

Probeer maar eens kattenvoer te verkopen aan iemand die op zoek is naar een geschikte drinkbak voor z’n paard.

De juiste informatie , op de juiste plaats voor de juiste doelgroep. Zodat kiezen makkelijk wordt.

Copywriting is de kern van het verhaal eerlijk en authentiek vertellen.

In een taal voor iedereen.

Voor je begint:

– wat ga je aan wie vertellen?

– wanneer, waar en hoe?

Dat is creatieve wetenschap.

Wetenschappelijk aspect :

– doelgroep analyseren , de markt op internet en sociale media bepalen

Creatieve aspect:

– verhaal aanpassen aan de analyse

– foto’s, video’s en tekst uitwerken voor sociale media en/of website

Jouw passie of product, Storypit helpt bij jouw uniek verhaal.