Ga naar de inhoud

Over mij

Op een dag vind je de job van je leven…. en dan ben je weg. Na universitaire studies economie, diploma’s onderwijzer en journalistiek, de professionele carrière toch maar gestart als entertainer op Center Parcs. Je bent wild en je jongt wat. Daarna intellectuele uitdaging gevonden als customer account service manager Harley Davidson in de logistieke sector. Zeer boeiend , maar de work-life balance helde iets te veel over naar de verkeerde kant.

Ondertussen het gemis aan creativiteit ingevuld met het schrijven van ‘een nieuw lied’ voor radio 1. De Grot van Gorki was een mooie samenwerking met Luc De Vos. Schrijven dus; woordjes-tekst-communicatie…. En zo beland je dan in een opnamestudio als redacteur-inspreker van audio-magazines voor blinden en slechtzienden. Focus op actualiteit en nieuwe media/technologie.

15 jaar lang kranten lezen en alle media volgen. Een 9 to 5 job waar ik dreigde in te dommelen. Content analyseren en reproduceren is plezant; maar zelf content creëren is nog meer fun!

Creatief bezig zijn met informatie. Wanneer ik wil. Waar ik wil. Nu dus als zelfstandig ondernemer.